Zarząd kieruje Spółdzielnią w zakresie jej bierzącej działalności i zarządzania jej majątkiem. Składa się z 3 osób wybranych przez Walne Zgromadzenie w głosowaniu tajnym, raz na trzy lata. Zarząd może być wybrany w tym samym składzie ponownie.
Do zakresu zadań Zarządu należą w szczególności:
- wydawanie decyzji w sprawach członkowskich
- sporządzanie projektów planów gospodarczo-finansowych i innych planów działalności spółdzielni
- prowadzenie gospodarki Spółdzielni w ramach zatwierdzonych planów i wykonywanie związanych z tym czynności organizacyjnych oraz finansowych,
- zabezpieczenie majątku Spółdzielni, sporządzanie rocznych zamknięć finansowych oraz przedkładanie ich Walnemu Zgromadzeniu i Związkowi,
Zarząd składa sprawozdanie z działalności Spółdzielni Radzie Nadzorczej i Walnemu Zgromadzeniu.
Aktualny Skład Zarządu:
- Aleksandra Tyrluk
- Krzysztof Płuciennik
- Tomasz Piotr Woźniak
Warunkiem formalnego rozpatrzenia sprawy przez Zarząd jest skierowanie jej do niego w formie pisemnej, papierowo, lub eletronicznie.
Wszelkie zapytania, wnioski i pisma do Zarządu można adresować na adres spółdzielni, lub złożyć u ochrony z dopiskiem „Zarząd”.
Można również wysłać je drogą elektroniczną na adres zarzad@chmielna.pl .